پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4063
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، تازه‌ترین خبرهای فرهنگی- هنری را مرور می‌کنیم.

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم داشت.

به گزارش آی‌فیلم، سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی در دو بخش «سینمای ایران» و «سینمای بین‌الملل»، هفتم تا سیزدهم آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

با پایان مهلت ثبت‌نام در وب‌سایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، ۸۷۱ فیلم مستند متقاضی شرکت در بخش‌های رقابت ملی چهاردهمین دوره جشنواره «سینما حقیقت» شدند. این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم، آذرماه ۹۹ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

فراخوان مسابقه و نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک منتشر شد و مهلت ثبت‌نام در آن تا ششم دی‌ماه 99 اعلام شده است. این دوره از جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک در اسفند امسال، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی برگزار می‌شود.

تازه‌ترین بخش‌های سریال «صبح روز آخر» شامل دوران قبل و بعد از تولد شهید مجید شهریاری در سال ۱۳۴۴، در زنجان جلوی دوربین رفته است. این سریال قرار است زندگی و فعالیت‌های شهید شهریاری، دانشمند هسته‌ای کشورمان را در ۳۰ قسمت روایت کند. «فرحان فرحناک» بازیگر دوران نوجوانی این شهید است و کاوه خداشناس نیز نقش دوران بزرگسالی شهید شهریاری را ایفا می‌کند.

سریالی با محوریت دلاوری‌های شهید «نادر مهدوی» توسط «مهدی جعفری»، کارگردان فیلم سینمایی «بیست و سه نفر»، در مرکز سیمافیلم تولید می‌شود. شهید نادر مهدوی فرمانده ناوگروه ذوالفقار، زیرمجموعه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. وی ۱۶ مهر ۱۳۶۶ در جریان درگیری چندساعته با ناوها و بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید. این شهید، یک فروند بالگرد سوپر کبرای ارتش آمریکا را سرنگون کرد.

«محمود فلاح»، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» به دلیل عفونت ریه در بیمارستان بستری شد.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبرها از دنیای سینما و تئاتر

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

مروری بر آخرین خبرهای فرهنگی هنری

ا.ا / ا.ز

نظر شما
ارسال نظر